Menu główne

naprawa

Proces naprawczy

Regeneracja podstawowa

  • demontaż turbosprężarki na części składowe
  • piaskowanie elementów (mikrokulki ceramiczne 70 /150 – metoda nie inwazyjna w strukturturę materiału obrabianego)
  • wymiana zestawu naprawczego – łożysko ślizgowe, łożysko oporowe, odrzutnik oleju, pierścienie uszczelniające, o-ringi uszczelniające itp.
  • wyważenie wirnika turbosprężarki i koła kompresji (dwu płaszczyznowo każdy element) - dotyczy samochodów osobowych i ciężarowych
  • wyważenie w złożeniu - dotyczy samochodów osobowych i ciężarowych
  • wyważenie i sprawdzenie szczelności korpusu w obrotach 30 000 obr/min max. - dotyczy samochodów osobowych i ciężarowych
  • wysokobrotowe wyważenie korpusu w obrotach 250 000 obr.min max – dotyczy tylko samochodów osobowych
  • montaż turbosprężarki
  • sprawdzenie zaworu turbosprężarki (o ile istnieje)
  • regulacja nastawów zmiennej geometrii
  • zabezpieczenie antykorozyjne obudowy turbosprężarki preparatem ALU PROTECTOR

Regeneracja z wymianą koła kompresji

Zakres jak w regeneracji standardowej plus wymiana koła kompresji na nowe.

Regeneracja z wymianą wirnika turbosprężarki

Zakres jak w regeneracji standardowe plus wymiana wirnika na nowy.

Regeneracja z wymianą kompletnego CHRA

Zakres jak w regeneracji standardowej plus wymiana wirnika i koła na nowe.

 

zadzwoń: +48 85 7410 119